torsdag 2. juni 2016

3 dager igjen!

Nå nærmer det seg drastisk altså! om 3 dager blir vi øyboere. Vi lever for tiden i et lite kaos av esker og svarte sekker og bare holder ut til det hele er overstått.

Vi har fått utrolig mye hjelp av familie og venner.
Vi har fått flyttekasser og fått hjelp til vask av hus, kjøring hit og dit, flyttehjelp på selve dagen som kommer snart... og viktigst av, mental støtte. Dette er noe som jeg setter utrolig pris på. Når det hele er over, skal jeg gå litt nærmere inn på alt som har skjedd den siste tiden. Hvis jeg går inn på det nå, så er jeg redd jeg detter i do og ikke klarer å forholde meg sterk akkurat nå. Og det må jeg for ungenes skyld.

Vi har foreløpig blitt kjempe godt tatt i mot på øyen. Jeg blir varm inni meg.
På dagen får vi både hjelp med flyttebåt fra Storebø til Møkster, samt folk møter oss på Møkster båtkai og hjelper og frakte alt opp til huset.

Jeg gleder meg veldig til å bli endel av dette samfunnet, som har betydd mye for meg de siste 5 årene.






1 kommentar:

  1. Velkommen til Møkster, Marie Amalie! Tenk at det allerede har gått noen år siden du kom ut her som førstemann på visning. Mange av oss reiser til Bergen søndags kveld, for storskulen skal til London mandags morgen(!). Vi ses såvidt på kaien. Lykke til med flyttingen!

    SvarSlett