fredag 10. juni 2016

Vi har bodd her snart en uke.

Herlige dager...

Været har vært supert, så vi har vært heldige.
Bortsett fra stiv kuling i går, så har det vært deilig og sol nesten hver dag.

Vi har brukt dagene til utpakking og å komme i orden. Fikk kjøpt sofa og bord av en mann her. Sofaen var kjempe fin!
Mandag var jeg i byen og ryddet ut av leiligheten og vasket ut, og hentet Sønn som hadde vært hos morfar i helgen.

Tirsdag kom den nye sengen min fra Bekkjarvik Fagmøbler. Jeg har de siste månedene sovet i en smal "barneseng" så det å igjen få sin egen seng med boltreplass, er himmelsk.
På kvelden dro jeg og broremann med båten hans, til Storebø og hentet resten av møblene mine.

Greie folk her på møkster har hjulpet meg med å frakte ting fra havnen og opp. Setter utrolig pris på det.



Onsdag var jeg og sønn i Bekkjarvik med båten og storhandlet. Ble likevel litt småhandling på Møkster butikk de andre dagene. Blir vel mer vant til å tenke praktisk ang storhandling etterhvert vil jeg tro.
Var også nede på stranden på en liten kveldstur. Koselig.



Har fått ordnet meg postboks nede på butikken også. Veldig greit å ha alt ordnet der nede.

Torsdag ble det mye tid hjemme med utpakking og rydding. Fikk gjort endel føler jeg. Skrudde senger og hengt opp hyller.

I dag har jeg laget pannekaker til ungene, og hatt mye besøk av ungenes (ste)fetter som bor i nabohuset annen hver uke. Har fått hengt opp en tørkesnor utenfor, for her på Møkster er det perfekte forhold for å tørke klær ute. ;)

Begynner å komme mer i orden nå, men fremdeles er det endel å gjøre.


Mye klesvask og klesrydding foran meg.
Og endel papp som jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av.

I helgen skal jeg prøve å bli ferdig med det meste.

I neste uke har jeg endel å gjøre i byen., tannlege, lege, datters skoleavslutning ect. Så det må planlegges.

Har også fått betalt kommende sommerferie, husleie, fikset internett, strømselskap, og skolebytte for sønn.



Har en rar følelse inni meg... vanskelig å beskrive...
Jeg føler jeg har kommet hjem. Etter mange år på leting etter trygghet og ro... Tenk at det skulle være her rett foran nesen min.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar